کاربر میهمان خوش آمدید  |  ورود به پنل کاربری  | 
        امروز : 15 مرداد 1399
 

فاطمه زهرا سلام الله علیها فرمودند: همیشه در خدمت مادر و پایبند او باش، چون بهشت زیر پای مادران است و نتیجه آن نعمتهای بهشتی خواهد بود.

تبت نام شروع شد!

برگزیده مطالب علمی

زمین در مقایسه با اقمار منظومه شمسی یک بیابان است 
 
افراد دو زبانه بهتر می‌توانند در درس خواندن تمرکز کنند! 
 

 

 

امکانات مدرسه

ویژگی های مدرسه

کلاس های هـــــــوشمند، آزمـــــــایشگاه ، کتـــــــابخانه ، نمـــــازخانه، مدرسین مجــرب، محیطی ســالم و علمی

 

امکانات وب سایت

آخرین اخبـار علمی روز و اطلاعیه، آزمـون های آنلاین، ارائه نمرات کلاسی دانش آمـوزان، نمایش دانش آموزان بـرتر کلاسی به صـورت مـاهانه، نمونـه سـوالات، تماس با مشاور و مدیریت، پرسش و پاسخ اینترنتی

آمار بازدید
خلاصه آمار بازدید


تعداد کاربر آنلاین :  20 نفر
تعداد بازدید :  11605 نفر
کلاس زبان

 

 

 

 

 

 

برای ورود کلیک کنید

 

«معرفی موسسه آموزشی زبان مدرسه ی فرهنگ نوین»

ماموریت اصلی موسسه:

 ماموریت اصلی موسسه تدریس دوره جامع آموزش زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان دبستان پسرانه فرهنگ نوین تقویت مهارتهای مختلف زبانی ایشان علی الخصوص مهارت گفتاری (speaking) می باشد.

 اهداف اصلی دوره جامع:

 اهداف زبانی:

دوره جامع آموزش زبان انگلیسی پیشنهادی موسسه برای دانش آموزان دبستان پسرانه فرهنگ نوین  بر 4 مهارت آموزش زبان مشتمل

 بر شنیدار(Listening) ، گفتار(Speaking) ، خواندن(Reading)  و نوشتن(Writing)  تمرکز خواهد داشت چرا که این چهار مهارت مکمل یکدیگر بوده و تمرین و ممارست بر روی هر مهارت ارتقا دهنده سایر مهارت ها نیز خواهد بود. البته با توجه به مجموعه کتب آموزشی که موسسه جهت تدریس مد نظر دارد  ( کتب First Friends  وFamily & Friends  برای کودکان) سیاست کلی موسسه در طول دوره تاکید ویژه ای بر افزایش مهارت مکالمه زبان آموزان خواهد شد به طوری که در پایان دوره زبان آموزان نه تنها در مهارت های ذکر شده دارای مهارت کافی خواهند بود بلکه به راحتی می توانند در تمام موقعیتها از نظر کلامی ارتباط برقرار نمایند. به علاوه زیر مهارت های زبانی نیز از قبیل دستور(Grammar)  ، واژگان (Vocabulary)،  تلفظ(pronunciation)  ،هم آیی(Collocation) و کار گفت ها(Speech acts) نیز در دوره مورد هدف قرار گرفته و تقویت می شوند.

 مهارت های فرا زبانی:

از آنجایی که بر اساس اصول آموزشی زبان آموز محور learner-centered teaching دانشجو در کانون توجه قرار خواهد گرفت، پژوهش ها نشان می دهد که متغیر های شخصی زبان آموزان از قبیل متغیرهای شخصیتی Personality variables ، تفاوت های فردی Individual differences و مهارت های فردی  Personal skills تاثیر به سزایی بر میزان پیشرفت زبان آموزان در زبان دوم دارد و جدا از مهارت های زبانی، زبان آموزان به تقویت مهارت های فرازبانی نیز نیاز دارند تا بتوانند از زبان نو آموخته به نحو احسن استفاده کنند. از این رو ، دوره آموزش زبان به دانش آموزان دبستان پسرانه فرهنگ نوین ارتقا مــهارت های متــعددی از جــمله Critical Thinking (تفکر انتقادی) ،Reflective Thinking(تفکر انعکاسی)، Autonomy (خود گردانی)،  Self-efficiency (خود کارامدی)،

Accountability (مسئولیت پذیری)، Motivation (انگیزش)، Self-evaluation (خود ارزیابی) و غیره در دستور کار خود قرار می دهد.

 نحوه تدریس

متد آموزشی مورد استفاده در دوره جامع زبان انگلیسی به دانش آموزان دبستان پسرانه فرهنگ نوین متدی تلفیقی (integrated) که از ترکیب 2 متد اصلی Communicative Language Teaching و متد Task-Based Language Teaching حاصل می شود. در این متد تلفیقی، تمرکز اصلی آموزش زبان بر روی آماده سازی زبان آموزان جهت برقراری ارتباط در زبان دوم است و آن ها را قادر می سازد تا آنچه در ذهن دارند را بتوانند روان و صحیح به زبان بیاورند.

در ابتدای هر جلسه استاد ابتدا مطالب جلسه پیشین را مرور کرده و به صورت پرسش و پاسخ میزان به خاطر سپاری زبان آموزان را چک می کند. سپس ارائه درس جدید آغاز می شود. تمامی مطالب به صورت استقرایی(Inductive) تدریس می شود، به نحوی که زبان آموز تماماً در فعالیت های کلاسی دخیل است و از هوش و سیستم شناختی ذهن ایشان جهت فراگیری قوانین و مطالب جدید استفاده می شود. تقریباً 20 درصد زمان کلاس صرف تدریس و دادن دستورالعمل برای فعالیت هایی می شود که مدرس نقش اصلی را در آن دارد. اما در 80 درصد باقی مانده زمان مدرس کاملاً ساکت بوده و تماماً صد ای زبان آموزان به گوش می رسد. زبان آموزان در انواع مختلف فعالیت های 2 به 2(Pair work)، گروهی (group work) ، حلقه پیاز(onion ring)، زنجیر وار (chain drill) و غیره دخیل می شوند و عمده زمان کلاس به فعالیت های شفاهی آنها اختصاص می یابد. در واقع مدرس، نقش یک رهبر ارکست را ایفا می کند و صرفاً هدایت کننده فعالیت های کلاس است. پس از هر فعالیت نیز، مدرس بازخورد(feedback) مناسب را از زبان آموزان اتخاذ می کند و این اطمینان را حاصل می کند که اهداف آموزشی مربوط به آن جلسه محقق شده است. بعلاوه، لازم به ذکر است که با توجه به مشغله دانش آموزان طی سال تحصیلی، تدریس این دوره طوری تنظیم شده است که عمده مطالب در کلاس آموخته شده و زمان مورد نیاز جهت تمرین در منزل نیم ساعت در روز  می باشد.

ارزیابی پایان سطح

در انتهای هر سطح (انتهای هر کتاب)، آزمون جامع کلی از تمامی مطالب کتاب(Big Test) از زبان آموزان به عمل می آید که شامل امتحان کتبی و آزمون شفاهی می شود. گزارشی برای قسمت کتبی به زبان آموزان ارائه می شود.  


بازدید: 179